elediyebiri Oksun1 sanki Öyle 😂😂 ekmek elden su gölden, icerisi sicak ve rahat 😂 neden gelip dünyaya ugrassinlar ki 😂
Nuraykrk Oksun1 Yarın sabah 41 ile yatisim olacak hiç bir şeyim yok. Bebeğim 3800 çıkıyor ultrasonda. Artık güçleşti her şey Allah kolaylık versin dualasalim.
Oksun1 Nuraykrk yarın bende gıdecegım bnide yatırsınlar dıyecegım 41+4 olcam gelcegi yok saglıkla doguralım az acıyla inşallah
Nuraykrk Oksun1 Devlete gidiyorum ben 41den önce yatirmayiz dediler insAllah sizin olur dilediğiniz gibi