Ben hanımefendinin daha önce bu konuyla ilgili açtığı postu görmüştüm. Orada neden bebeğine Mevlüt adını vermek istediğini anlatmıştı ve gayet makul bir sebebi vardı.Burada tekrar o sebepleri saymak istemeyip direkt oylamaya sunmuş. Ki makul bir sebebi olmayıp tamamiyle öyle istediği için de babasının adını koymak isteyebilir. Bu isim ister Mevlüt olsun ister çok daha farklı bir isim. Bu bizi ilgilendirmez bebek onun baba onun.
Ha naçizane fikir verebiliriz bazı konularda ama bu yargılama ya da dayatma biçiminde olmamalı ve üslubumuza dikkat etmeliyiz. O zaman bizim şu postlarda her şeye karışıyorlar diye eleştirdiğimiz kayınvalidelerden ne farkımız kalır 🤷🏻♀️