Bu platformda belli bir kesim ilginç ve negatif bence.Alakasız yorumlar yapıp negatif enerji verip karşı taraftan pozitif cevap bekliyorlar.Karşısındaki de aynı şekilde cevaplayıp açıklama yapınca direk anneliğine saldırıp hiç bilmediği kişiliğine yorum yapıyorlar.Bu kadar kalp kırma merakı nedendir anlamıyorum.Kimseye düşmez karşısındakinin karnındaki bebeğe acımak,üstelik o “anne” ve hayatı hakkında hiçbir bilgiye sahip değilken…