kucuktosbik27 amin Allah razı olsun , insallah dizinde çok sağlıklı bir gebelik süreciniz olur 🤲🏻 İnsanın aklından çıkmıyor yükselecek mi bişe olur mu diye düşünüyor sürekli çok farklı bir hismiş biz 1.5 sene sonunda ilk defa yaşayınca daha bi tedirgin bekliyoruz inslalah yükselir benimde çok teşekkür ederim düşünceleriniz içinde ☺️