Kizimveben59 ben hep elbise ile gidiyorum , altıma tayt giyiyorum hatta bu hafta altıma diz üstü tayt giydim , sedyeye yatınca elbisemi göğsüme kadar çekiyorum, nts de de aynısını yapıyorum , tesettürlu olduğum için , etek felan giymek hamilelikte zulüm gibi normalde de hep elbise tercih den biri olarak hamilelikte en rahat ettiğim şey oldu