Merhabalar🧚 Nasıl gidiyor hamilelik sıcaklarda iyice bastırdı 🤤🤗
Çok merak ediyorum doktor muayenesine elbiseyle gidenler var mı nasıl muayne oluyor 😂 Ben hep tayt vb rahat şeyler giyiyorum. Gittiğimde muhakkak 1 2 kişi de elbise falan görüyorum. Şuan zaten tam elbise havası ben hep yaz boyunca elbise giyerim üfül üfül 🤗🤩 Muayenede nasıl oluyor anlam veremedim 🤭