Medinekk ben bilgi vereyim size ilk kizimda iki dozdada kesinlikle ağrı vs olmadı yani olsada canım çok yanmadı ama simdikinde dört gün kesinlikle sol kolumu kaldiramadim. Ağrıdan ağladım . Sahuru vs hep eşim hazirladi. Sonraki 3 gün de yavaş yavaş kullanmaya başladım ama ikinci dozdan çok. Korkuyorum. İlk kizimda vuran ebe ile şimdiki farklıydı galiba elinden eli ağırdı diyorum.