Zelsonr Mooommyy1 Korkma canım benim bebeğine hiç bişi olmaz aksine bebeğini ve seni korur bunu düşünerek kendine cesaret ver bende 17 Mayıs’ta olucam inşallah bakalım 🤷😍
Dry34 Mooommyy1 rica ederim 😇 burada bende okuyurm olumsuz cvblar çok olunca insan korkuyor ama , bu şekilde yaparsan biraz daha hafif geçirsin , tabi aşılara karşı alerjin yoksa.
ozge8- Mooommyy1 içinizi ferah tutun Allahın izniyle hiç bişey olmaz o iğne hem sizi hemde bebegıniz in saglıgını korumak için vuruluyor hafif zaten bişey hissetmiyorsun gece yatarken de ustune yatmayın
34Gizem Mooommyy1 ben sabah oldum geldim canım. Hiç hissetmedim bile kendini kasma yeter. Şükür şimdiye kadar ağrı sızı da olmadı 🙏😊
Nur-06 belisslinaa valla o kadar haklısınız ki bende bi sürü şey okuyup gittim hemşireye bi sürü soru sordum falan 😄 sonrasında dedim bu muymuş ya ne kadar abartılmış kendimi korkutmaktan başka bi şey yapmamışım yani
34Gizem Mooommyy1 gerçekten öyle :) hiç takılma olumsuz yorumlara VS anlamadım bile ne zaman vurduğunu 🙈
Bayburtlugelin Mooommyy1 bebişe bir sıkıntısı olsa yapmazlardı yani bundan degilde ben igneden korkuyorum 2 gğn oldu yaptıralı kolum cok agrıyor kendimi kastım diyemi bilmiyorum ama agrı var
Dry34 Minikturtageliyor aşı sonrası buz aküsü al eczaneden . Evin yakınsa kendin pet şişeye buzlugua at buz olsun çıkınca ara ara koy buzu . Hafif olur ağrısı
Nymphadoraa Mooommyy1 benim ilk dozda kolum birkaç gün ağrıdı daha doğrusu koluma biri dokununca ya da kolum bir yere değince acıdı. Sonra o da geçti. İkinci dozda hiçbir şey olmadı vurundum geldim. En ufak ağrı sızı vs yaşamadım. Sizin de öyle olur umarım