zeynoocuk Kızlar 5 günüm kaldı ama ne sancım var ne acilmam ne yapmam lazım yürüyorum.merdiven çıkıyorum hurma denedim ama yok gelmiyor
Swlatmn zeynoocuk valla canım hepsi boş hamileliği boyunca 1 dk dahi oturmadım sürekli hareket halindeyim ama öyle böyle değil hamile halimle 4 defadan fazla büyük temizlik yaptım ve kimseden yardım almadan 2 günde bir dip köşe detaylı temizlik yaptım elimle sildim 36 haftada cam kapı perde ne varsa hepsini kendim yaptım şuan 38 oldum ne bir sancı ne başka bişey ne zaman gelmek isterse geliyor bu arada yediğim hurmalarla içimde hurma ağacı çıkar o derece🙈zaten çatı muanem de çayımın dar ve basık olduğunu söylemişti belkide o yüzden bir türlü kanala falan giremiyordur bilmiyorum yani beklemekten başka çaremiz yok sanırım
Hzldnz zeynoocuk bizim de son 5 çatı muayenesi çok güzel geçti. Maalesef bebeğim kanala inemiyor. Çarşamba suni sancı deneyecek doktorum. Gelmezse sezeryan olacağım 🥺
zeynoocuk Swlatmn Bende aynı şekilde her işimi kendim yaptım yine yok canım Allah hayırlısı ile kucağımıza almaya nasip etsin 🤲
baryaz Swlatmn ya bana da çatımın basık olduğunu normal doğumda zorlanabilecegmi söyledi doktorum ve ben normal istiyorum benim de son 5 günüm kaldı benden önce doğum yaparsaniz bana yazar mısınız
Swlatmn baryaz canım vallahi ben sürekli gittiğim doktorum önce artık bu haftadan sonra bu hastanede çalışmayacağını başka hastaneye geçeceğini söyledi sonra çatı mauyanemi yaptı çatının dar ve basık olduğunu normal doğumda çok keisğimin dikişimin olacağını söyledi bebek sıkışır falan diye korkuttu beni o uslubu beni çok panik yaptı aslında ben bebeğim için en sağlıklı neyse o olsun demiştim ona illa normal doğurucam diye zaten diretmrmiştim bana o şekilde açıklama yapınca hemen medipol den randevu aldım ve başka doktora geçtim durumumu anlattım çok sağolsun bana çok kibar yaklaştı salı günü çatı muanesi yapıcam dedi eğer çatın darsa zaten sezeryan yaparım tramva yaşatmak istemem sana dedi bende kendimi ona emanet ettim çünki doktor uslubu çok önemli hakkımızda hayırlısı neyse o olsun bu arada haber vririrm inşallah benden önce siz yaparsanız sizde bana haber verin olurmu🥰
baryaz Swlatmn anladım canım benim ki çok güzel bi dille konuştu sezeryanın adını anmadı sadece sana çok güzel bi doğum vadedemiyorum biraz zorlanabilirsin ama bu normal bu doğum olmasın demek değil hiçbirşey imkansız değil doğum anında ne olur bilemem çok kolay bir doğumun olur dediğim hastalarım bazen zorlanabiliyo normal doğumu denemeliyiz dedi hakkımızda hayırlısı olsun ikimizin de sağlıkla alalım bebislerimizi kucağımiza 🤲 o halde haberleşelim
MrsAkuzum Biz ne kadar kendimizi yorsakta onlar gelecekleri günü ve saati şaşmayacaklar. Bizler sadece kendi işimiz kolay olsun, canımız az yansın diye bu kadar uğraşıyoruz. Rabbim ne vakit dilemiş ise o zaman gelecekler :) Gönül istiyor ki hemen gelsin :)
Swlatmn Aysensoydasss evet son anlara kadar Şebnem hanıma gittim levent hastanesinde ama hastane alt yapısı yetersiz olduğu için medipole geçiş yaptım ama Şebnem hanım muhteşem bir doktor
Aysensoydasss Swlatmn ben de kendisine gidiyorum çok da memnunum haftaya kontrolum var randevu aldım ama kendısının artık hastanede calısmadıgına dair bi bilgi vermediler.Sİz de artık orda çalışmayacağını söyledi demişssiniz de merak ettim.İkilemde kaldım şuan
Aysensoydasss Ben de kendisine gidiyorum çok memnunum😊 artık kendisinin levent hastanesinde calısmayacagını yazmıssınız da benim kendisiyle kontrolüm var ,randevu alırken hic bahsetmediler o yüzden merak ettim. Kendisi şuan orada değil mi acaba
Swlatmn Aysensoydasss yok canım ondan bahsetmedim ben ben o hastaneyi bıraktıktan sonra başka Bi hastanede başka Bi doktora gitmiştim kısa süreli o doktor Türkiye hastanesine geçti Şebnem hanım hala levent hastanesinde ben kendisinden çok memnundum sadece hastane alt yapısında yenidoğan yoğun bakım olamaması beni korkuttuğu için devam etmedim ama doğumdan sonra tekrar kadın doğumcuya gitmem gerekse kendisini tercih ederim mükemmel bir doktor çok ilgili muanesi en az 20 dk sürüyor detaylıca herşeyi anlatıyor senin için hastane ile alakalı detaylar çok önemli değilse zaten mutlaka Şebnem hanımda devam et
Aysensoydasss Swlatmn yaaa çok teşekkürler bilgi verdiğiniz için. gerçekten ben de kendisinden çok memnunum, bilgisi ve tecrübesiyle güven veriyor.Doğuma şu an uzun bir süre var ancak takip sürecinde kendisiyle ilerlemek istiyorum. siz de içimi rahatlattınız 🙏🏼💜