Yaya Selam kizlar.18 haftalik hamileyim.hamile oldugum ogrendiyimden bu zamana kadar dogru beslenmeye caliwiyorum.1 gun icinde 1 muz 2 elma.1 avuc kuru uzum.1 st sut 1kase yogurt.bir avuc ceviz.2 lt su.4 tane hurma tuketiyorum.doktor haftada 2 tane yumurta onerdi.siz ne oneriyosunuz?
N-h-e123 Yaya ben yumurta hamileliğimden beri yiyemedim tiksindim kabuk badem dere otu , semiz otu bol zeytin yağlı yemeye çalıştım küçük balık yememi önermişti doktorum . Peynir , tereyağı ve kaşar yiyorum
Yaya N-h-e123 saglika dogur canim.bende bazi weylerden tiksiniyom ama cocuk icin ogure ogure yiyiyorum😂
N-h-e123 Yaya hepimiz inşallah 🌹🌿ama ben normalde de sevmezdim onun dışında şifa olsun diye yine yiyorum
Ruyasusam Yaya Bana doktorum ilk hamile kaldığımda 35. Haftaya kadar hurma yeme demişti. Son ay açılma kolay olsun diye tüketilebiliyor 🤗 Hurmayla birlikte ananas , bitki çayları, maydanozun fazlasınında son aya kadar tüketilmemesi gerektiğini söylemişti 😊
Yaya plakayerli bilmiyorum ki nedir.yumurtanin icinde varmiw fazla yumurta bobreklere zararliymiw falan dedi.
bubuiledudu Ben yeni öğrendim gebeliğimi öğrendiğimden beri her sabah süt yumurta peynir yiyorum bir de avakado ilave ediyorum ya tost yapıyorum ya omlet. Meyve çok tüketiyorum gün içinde hem yiyorum hem smoothie yapıyorum çiğ karışık kuruyemiş yiyorum badem fındık ceviz kaju. Kavrulmuş olarak da Antep fıstığı cok seviyorum ve yiyorum arada yemeklerde evde kendime ayran yapıyorum. 2 litre su içiyorum ayrıca bide günde bir tane sade Türk kahvesi. Çay hiç tüketmiyorum.
Buseea Yaya Bence normal benim bebek 20 haftalıkta 333 gr 22 cmdi doktor haftasına göre iyi dedi netten bak 18 haftalıkken kaca kaç olması lazım diye . Sağlıkla gelsinlerrr