Ff01 bende sarıyım ve diplerim çok fena çıkıyor ayrıca beyazlarımda var bu yüzden ben tam 3 kez boyadım doktorumda boyama gibi bişi demedi aksine amonyaksız doğal organik boya tavsiye etti. 3. Aydan beri kendim boyuyorum ve çok memnun kaldım. Emzirme süresindede yine kendim aynı boyaya devam edicem. Watsons da satılıyor adı Naturtint ve ücreti 29,90₺