Cansum1 iyice araştırdım canım, dr uma sordum, tabiki bebeğim herşeyden önemli ama sonucunda zarar görmeyeceğini biliyorum, bu her gebelik için aynı olmayabilir tabi. 15. Haftamda ilk boyattım, daha sonra şu ana kadar 3 kez daha boyattım. 31.1 hagtalığım 🙏