Maalesef benim başıma geldi ilk gidişimde kese görünmedi sonra keseyi gördük sevindik, kalp atışı duymaya diye gittik bu sefer de bebek gelişmemiş 😞 doktor bana zarar vereceğini söyleyip kürtaj önermişti. ama içinizi karartmayın 2 ay sonra tekrar hamile kaldım şimdi 5. ayımdayım🙏🏻