Yagmur58 Eczmery123 bende 39 haftalik karın ağrısı vardı iki gündür sırt ağrısıyla birlikte dün nişanım geldi
Eczmery123 Yagmur58 Darısı bana inşallah. Ben de doğum belirtisi görmek istiyorum artık. Bugün doktor kontrolüm var bakalım inşallah NSTde sancı, çatı muayenesi yaparsa açılma filan olursa iyi olur.