Kedisever3535 ya bu Dr anlamıyorum neden bu kadra rahatlar bak canım sen ihmal etme keisnliklr git baktır eğer gecmesr ve değer yükselirse daha kötü sonuclsra sebeb oluyot ben yaşadım aynısını pislik Dr ihmali yüzünden erken doğum yaptım şimdi 2 ci gebeliğim ve her 2 haftada bir Muhakkak ben gider acilde bakarım yükselmeden direk düşünüyoruz ilaç içtikten sonra bakıyorum varsa ilaca devam yoksa bırakıyorum zaten sende ihmal etme enfeksiyon çok ciddi sorunlara sebeb oluyor 🙏🥰