Ela20 Merhaba herkese, 17+3 günlük hamileyim ilk hamileliğim gün içerisinde bazen uzaninca pıt pıt bir kıpırtı oluyor atıyor gibi nasıl anlatsam vıgır vıgır gibi çok kısa sürüyor. Acaba bu hissettiğim bebek olabilir mi?
Morvy Ela20 büyük ihtimal bebektir böyle damar atması değilde hafif bir kıpırtı gibi oluyor bende 17-18 haftalar arası hissettim☺️
ikincimucizemmmm Ela20 evet canım bebiştir uzandığın zaman hafiften hissedersin 17. Haftada hissettim şimdi 20. Haftadayım bildiğin baya hareketlendi artık
Morvy masalmmm @Aysem3338 bence doktor kontrolünüzde belirtin benimde ilk gebeliğim. Ama zayıf hamile kaldım ondanda kaynaklanabiliyor diye biliyorum zayıflar daha erken hissedermiş.
Ela20 Morvy evet hafif hareket halinde pek anlaşılmıyor ana uzandığımda oluyor kısa sürüyor daha önce yaşamadığım için de bilemedim rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🥰
Ela20 mucizem09_ 😊 siz 17-18 haftalarda ilk hussettiginiz zamanlar hissettiğiniz hareketleri nasıl tarif edersiniz tanımlarsınız
mucizem09_ Ela20 cok farkli misal tuhaf oluyorsun icin garip oluyor hani ben bagirsak dedim frlan ama degildi uzaninca atiyordu pıt pıt yapiyordu icte balık yüzüyor gibi bi histi 😅😅
masalmmm Aysem3338 doktor normal dedi geçen hafta gittiğimde plesantaya çarpıyo sen hissedemiyosun dedi ama artık hissetmek istiyorum böyle çok tedirgin oluyorum
Baharmm16 masalmmm bana da aynısını dedi o hareketli sen hissedemiyorsun dedi 25 hafta sa net şekilde hissedersin dedi bekliyoruz bakalım 🤔 çok şaşırıyorum geçen burada okudum 12 hafta da hissedenler var bende tık uok