Merimm Tavsiye üzerine degil daha önce başka bir doktora gidiyordum ondan memnun kalmadım sonra araştırdım fotoğraflarından falan samimi geldi 2 kez gittim hoşuma gidince daha sonra doğum paketi aldım çok tatlı guleryuzlu ve herşeyi ince detayına kadar inceliyor ve anlatıyor istediğim zaman mesaj atıyorum cevap veriyor iyi biri benden çok beni düşünüyor valla bide önemli olan doktordan sizin elektrik almanız ben elektrik aldım sevdim sonuçta uzun bir süreyi birlikte geçiriyoruz doğumu yaptıracak sizin sevmeniz de önemli