ysfali06 o kadın tam Bi rezalet psikolojik problemleri olabilir ilk öğrenmek için gittim hamile old bilmiyordum hiç dinlemiyor sanki devlet hast gitmiş gbii üstünkörü ilgileniyor, hatta benim kanım pıhtılaşmaya eğilimli ama heterezigot,yani çift tedavi kullanacak kadar yüksek risk grubunda değilmişim!! bana hem iğne hem ilaç yazdı yanlış tedavi!!!!!! Ben de kafamda soru işareti olunca başka yere gittim şikayet ettim o kadını