Benim biri 7 haftalık diğeri 6+3 pazartesi ikisinin kalp atışlarını duyduk bayramdan sonraki cuma gideceğim tekrar bende bulantı gibi değilde aşırı hazımsızlık kabızlık ve gaz sorunu var gastroya danıştık spasmomen diye bi ilaca başladık iki gündür ama işe yaradımı çok anlayamadım açıkcası