Ysmnordu benide alttan muayene etti doktor ve yüzde 80 sonlanır gebeliğin kalp atışı yok dedi daha 5. Haftamda falandım aynı gece sancılanmaya başladım ve kanamam başladı hastanede yattım 2 gün kestiker kanamayı çok şükğr başka doktor tabi bu ona gitmedim daha ve kalp atışını duyduk bence gerekmedikce alttan muayene olmayın