imimim canım bende salı günü alttan muayene oldum kese göründü beslenme kesesi de göründü ama bebeği göremedi haftaya göreceğime inanıyorum dedi alttan muayene edincede çok korktum dünden beri Bi karın ağrısı var korkuyorum lekelenme kanama olmadı çok şükür sende ağrı oldu mu alttan muayeneden sonra yardımcı olursan çok mutlu olurum korkuyorum çok