Babyboymom Secill Benimde hiç bir belirtim yok çok normal. Hatta çok iyi. İlkinde çok miğde bulantım olmuştu hayattan soğumuştum çok kötüydü buna şükrediyorum
Babyboymom Secill Secill benim ilki kızdı çok miğdem bulandı ama kız kardeşiminde ikiz kızları oldu bikere bile midesi bulanmadı onlara inanmayın bence
Secill Babyboymom öyle diyolar ya ilk gebelik malum bişeyde bilmiyoruz kim ne diyosa ona inanıyoruz 😁
Hilalakar Semabahri bende 5+3 olduk canım daha keseyi görmedik bu hafta içi gidicem doktora ama bakalım ne zaman ☺
minion Bende 14 haftalik oldum ama benimde hiç bir zaman mide bulantisi, baş dönmesi vs sorunlarım olmadı 😊 merak etmeyin sadece mutlu olun bu durumdan 😄
Semabahri minion maşallah Allah sağlıklıca kucağına kucağımıza almayı nasip eder inşallah hep de böyle geçer canım 😊😍
Semabahri Hilalakar inşallah hayırlısıyla görürsün caniim onu gördükten sonra bide kalp atışı duymak için beklersin ben cuma günü getiremiyorum bi türlü bekle bekle 😅
Semabahri Hilalakar ya caniim beniim Allah yaşatmasın daha inşallah sağlıklı bi şekilde doğar hepimizin ki 😍😙