Babyboymom Secill Benimde hiç bir belirtim yok çok normal. Hatta çok iyi. İlkinde çok miğde bulantım olmuştu hayattan soğumuştum çok kötüydü buna şükrediyorum
Tgcefesygl İnş hiç olmaz 21+3 teyiz hala daha ne bir gün mide bulantısı ne başka birşey yaşamadım çok rahat çok şükür gebeden gebeye değişiyor bazen de aşırı olabiliyor yada belli zaman başlayıp bitebiliyor güzel bir hamilelik geçiririz umarım 🤗🤗🤗
Secill Tgcefesygl Cinsiyet nedir canım kız olursa daha çok mide bulantısı yapar erkek yapmaz diyolar ama doğru mu acaba 😊
Semabahri Bende bugün 6 haftalıgım mide bulantısı hariç hiç bişi yok olmayınca olmuyo olunca da olmuyo 😂
Babyboymom Secill Secill benim ilki kızdı çok miğdem bulandı ama kız kardeşiminde ikiz kızları oldu bikere bile midesi bulanmadı onlara inanmayın bence
Hilalakar Semabahri zorluk gelecekse bundan gelsin demi ☺ Hamileliğin tadını çıkarın ve bol bol foto çekinin özleyeceksiniz bu zamanları ☺
Semabahri Hilalakar ay evet yaa durup durup ultrason resimlerine bakıyorum zaten karnıma bakıyorum konuşuyorum şimdiden Allahım hep böyle güzel günlerde yaşatsın inşallah beybislerimizi😍😊