Myworld34 213347ayse2133 inşallah ya çok istiyorum kafaya takmadım hiç gün aşırı denedim hep bu ay yani yumurtlama kaçırma imkanım yok Doktor da hiçbir sorunun yok kanalların açık demişti yeni bıraktım korunmayı doğal yolla korundu eşim bir yıl
Goncii Myworld34 bence olur inşallah biz üç yıl doğal yolla korunduk bıraktık korunmayı şükür hamile kaldım.bide folik asit kullandım ben gebelik oncesi
213347ayse2133 Myworld34 inşallah gebesin hayırlısıyla mesela gebelik olduğu zaman afedersin birliktelik esnasında kasiklar çok ağrıyor bende öyleydi sende de oluyormu
Bfduam Myworld34 aynen geçen aydı ikimizde regl olduk inş,daha olmayız, dualar müşterek:) O gelen yoğun koyu kıvamlı beyaz akıntı seninde bir kez gelmişti di mi?
Myworld34 Bfduam evet ama ben adet olmadım hala o zamandan beridir iki hafta olacak işte o konuşmamızdan beri. Bir defa geldi baya yoğun beyaz sonra şeffaf geldi şuan da kremsi beyaz geliyor
Anne_adayi57 Myworld34 evet canım varsa da çıkmayabilir bence testini al haftasonu yapabilirsin pazar günü yada pazartesi falan
EdaaaaN Myworld34 mrb bende sizinki gbi adetm gcmeden yapmistm we cikmamsti adetmin gununden 4 gun sonra yaptim we cikti bndede sizinki gbi ayni belrtiler wardi. Insallah sizinde wardir bebisinz test dne bakalm
Myworld34 Bfduam bugün tüm gün evi temizledim misafirlerim gelecek diye ev camlar baya yaptım heryeri sonra akşam şeffaf akıntımın içinde pirinç tanesi kadar pembelik vardı adet olucam sandım kaynar sular döküldü başımdan sonra gelmedi annem dedi bebek tutunuyorsq belini yordun diye gelmiş olabilir
Bfduam Myworld34 son günlerin dikkat etsene kendine bi sıkıntı olmasın Allah korusun. Devamı gelmezse adet olmadığın anlaşılır.
Myworld34 Bfduam Devamı gelmedi 🙏🙏 dün geceden beridir afedersin o kadar yoğun akıntım var ki adet sancım vurdukça akıntı geliyor 🤔
Myworld34 Bfduam adet oldum dün ve o kadar sancım vardı ki dünden beri bugün de öyle tuvalete gittim parça gibi bişey düştü sonra birden sancım kesildi hastaneye gittim düşük mü diye yok dedi betam düşük çıktı ama inanılmaz sancım nedense hemen kesildi düşen parça da çok tuhaftı bı tarafı siyah gibiydi bı tarafı kırmızı üstünde beyaz perde gibi bişey vardı anlamadım