Myworld34 Adetim şuan geçiyor test yap diyeceksiniz ama test yapmaya korkuyorum çünkü üç gün önce daha gecikme olmadan yapmıştım negatifti geçen ay korunmayı bıraktık ve bu ay soğan kürü denedim bir haftadır ara ara sabah uyandığımda ve ya gece uyurken mide yanmam oluyor sol kasıkta ağrı ve batma hissi bir de gerçekten kasıklarım sert göğüs uçları belirgin bir şekilde büyüdü ve çok acıyor bu belirtileri yaşayanlar oldu mu aranizda 25 Nisan’da pembe bir leke ve şeffaf akıntı görmüş değerlendirmiştim sizce ne zaman test yapmalıyım?
Birtane2307 Myworld34 benimde kasık ve gogus agrisiydi belirtilerim bence iki gun bekle sonra test yaparsin Allahin izniyle insallah vardir🙏🏼
Bfduam Myworld34 hayırlı sahurlar, yumurtlamadan 12 gün geçtiyse testte çıkar, belirtiler çok benziyor umarım öyledir, haber verirsin:)
213347ayse2133 Myworld34 benimde belirtileri kasıklarda ağrı ve goguslerde şişlikti bı kaç gün sonra test yaptır pozitif çıkar insalah🦋
Myworld34 Anne_adayi57 son dört beş aydır 20 günde bir adet oluyordum bugün 29. Gün oldu olmadım normalde 28 günde bir olurdum hep o yüzden iki gündür kesin olmam gerekirdi
Myworld34 Birtane2307 sadece sol taraf ağrıyor ve elliyorum çok sert geçen ay adet olacağım zaman bile karnım gergin ama yumusak olurdu inşallah hamileyimdir
Anne_adayi57 Myworld34 2 3 gün daha bekleyebilirsin test için canım daha net sonuç almak için ben dayanamamıştım 1 gün geçince yapmıştım çift çizgiyi görmüştüm Rabbim sanada görmeyi nasip etsin inşaAllah 🤲
Birtane2307 Myworld34 o sertlik bebis varsa da onla alakali degildir ama benimde sadece tek taraf agiriyodu sag tarafim
Myworld34 Birtane2307 şimdi tekrar yapsam çıkmazsa diye korkuyorum bu yüzden hafta sonuna kadar beklicem inşallah adet olmam
Myworld34 Anne_adayi57 18.gun yumurtlama gördüğümü düşünüyorum bu yüzden henüz varsa da on günlük yine çıkmaz korkuyorum
Anne_adayi57 Myworld34 evet canım varsa da çıkmayabilir bence testini al haftasonu yapabilirsin pazar günü yada pazartesi falan
Myworld34 Bfduam hatırlıyorum sizi birlikte konuşmuştuk bir postta yumurta akı gibi yoğun beyaz akıntımız olmuştu benim ondan iki gün sonra şeffaf akıntım oldu bir damla sa pembe akıntı yani ayın 25 iydi
Bfduam Myworld34 aynen beraberdik postta, koyu yoğun kıvamlı beyaz akıntımız olmuştu geçen ay ve bir defa gelmişti di mi, daha gelmedi? Artı fitil kullandım bu ay kaşıntı için orda da beraberdik bende iade-i ziyaret yapmak istedim sana:)
Myworld34 Bfduam senin yorumlarına bazen bakıyorum aceba hamile mi diye dua etmiştim inan ikimiz de inşallah hamile kalırız diye sen o ara regly oldun İnşallah o son reglydir 🙏🙏
Myworld34 213347ayse2133 inşallah ya çok istiyorum kafaya takmadım hiç gün aşırı denedim hep bu ay yani yumurtlama kaçırma imkanım yok Doktor da hiçbir sorunun yok kanalların açık demişti yeni bıraktım korunmayı doğal yolla korundu eşim bir yıl
Bfduam Myworld34 aynen geçen aydı ikimizde regl olduk inş,daha olmayız, dualar müşterek:) O gelen yoğun koyu kıvamlı beyaz akıntı seninde bir kez gelmişti di mi?