Sisi çok teşekkür ederim kıyafet zaten almadım öyle dediğinizi çok kişi diyor birde bebeğin gelişimine göre alırım sonrada diye düşünüyorum dediğiniz gibi arabadır besiktir onları sağlam arıyorum yani ilerde kullanabilim diye düşünüyorum herşey pahalı ama mecbur alincak seyeler ihtiyic olacak seyler