Sfnur Anneler ve anne adayları bebeklerinize ne kadarlık bir masraf yaptınız neler aldınız neler gerekli neler gereksiz ilk gebeliğim ve bilinçsizce alışveriş yapmak istemiyorum ama baya masarfli sanırım herşey çok pahalı
Busbushatun Sfnur valla canm bnce her butceye gore bı uygunluk bulunabılıyor bence ama en az 3 bınden 10 bıne kdr yolu var gbı
BegumIscanTunc Sfnur mobilyası,bebek arabası,bakım ürünleri, kıyafetleri süsler felan akliniza gelebilecek herşey şimdiye kadar 18.000₺ harcadım ve hala eksiklerimiz var 😭🥺
Sbhtzmn Sfnur ben şimdiye kadar 12 bin fln harcadım bebegin eksigi telsiz, anakucagı ben kendime gecelik çamaşır vs alcam
Hafissee Sfnur 3 bin lira civarı bitirdik herseyi . Bu sizin elinizde gidip pahalı alınca gider cok oluyo 😁
BegumIscanTunc elisam1206 şuan o kadar pahalı ki herşey ne yapacağımızı şaşırdık elimiz neye gidiyorsa zam gelmiş oluyor indirimi beklemekte zaman kaybı çünkü ne zaman indirim olacağı belli olmuyor
BegumIscanTunc Sfnur masraflı olmazmi kuzum hemde fazlasıyla birde zam üstüne zam gelince iyice masraflı oluyor
elisam1206 BegumIscanTunc aynen şuan herşey ateş pahası ben daha almadım birşey bakalım beni neler bekliyor 🤦🏻♀️Ama böyle toplu halde para duyunca insanın gözü korkuyor 😂
Sfnur BegumIscanTunc aynen valla ikindinden beri başım ağrıdı indirim aramaktan nerde daha uygun hangisi uygun hangisi iyi çeyiz alırken böyle zorlanmadım herhlde
Sfnur Hafissee çok iyi çoğu şeyi zaten anne babalar alçak bizde ben suanlik hastne cantasi zibinlar bakım ürünleri falan filan 1200 harcadım beşik araba var onlar annemler alcak kiyfate henüz girmedim daha eksik illaki vardır sanırım siz beşik araba hepinizi almıştınız okumuştum bı ara diye hatırlıyorum :)
MDT Sfnur bu aldığın şeylere, beğenilerine vs göre değişir canım. Şuan ben her şeyini almadım ama aldıklarımı ve alacaklarımı kabaca hesaplayacak olursak 7-8 bin olur. Doğum paketini vs işin içine katınca 17 bin falan yapar.
esra572 Kıyafet almadım arkdslarimin kullanmadığı az kullandığı şeyleri almayı düşünüyorum sonuçta kisa süreli kullanılmış bende kisa süre kullanacgm ne gerek varki bazı ürünler 3ay kullanacgm mesela cokca para dokmenin mantigi gelmiyor puseti eltimden aldım bebek arabası şart ama 😁
Denizzz88 Sfnur evet hersey çok pahalı şuan bi oyuncak almak istiyosunuz o bile 70 80 den aşağı değil ve çıngırak falan yani elle tutulur bisey degil 😊 bizde oda yapmadığımız halde baya masraflı oldu tabi bu ayırılan bütçeye alınan yerlere de bağlı kimisi kiyafetlerini 3 bine tamamladım diyor benim çok çok daha fazla tuttu mesela kıyafetler
Sisi Sfnur Sfnur valla benim ikinci hamileliğim ve bu bebeğim de ilki gibi kız olduğu için hiç alışveriş yapmadım yapmıcam da herşeyi daha yeni çünki ama 3.5 yıl önce hiçbirşey bu kadar pahalı değildi ona rağmen 10 bine yakın gitti beşşiği osu busu derken sana tek tavsiyem ilk aylardaki kıyafetini abartmadan al nasılsa hemen büyüyor sonrası sana yük kalıyor hep bir diğer tavsiyem de eğer imkanın varsa kötüye para verme çok iyisini alamıyosan bile kötünün iyisini al. Biz de en iysisini alamadık elbette ama kötünün iyisini aldık orta dereceli herşeyi aldık şimdi çok şükür hepsi yepyeni hala oyuncakları bile duruyor
Sfnur Sisi çok teşekkür ederim kıyafet zaten almadım öyle dediğinizi çok kişi diyor birde bebeğin gelişimine göre alırım sonrada diye düşünüyorum dediğiniz gibi arabadır besiktir onları sağlam arıyorum yani ilerde kullanabilim diye düşünüyorum herşey pahalı ama mecbur alincak seyeler ihtiyic olacak seyler