Happykariner inan olupta sayısız düşük yapmandan çok daha iyidir bu yaşadığın.tabi ki seninde yaşadığın normal değil anlıyorum ve hakta veriyorum stresini üzüntüsünü ama 6 kez umutlanıp düşük yaptım. 3ünü normal yolla, birinde kürtajla, birini lokal anesteziyle sonuncusunu iğneyle düşürdüm. Bunları 2 senede yaşadım. Hepsinin acısı bi öncekinden çok daha kötüydü. Eşimin bu operasyonlarda çektiğim acıdan gözlerime acır şekilde bakarak teselli etmesini, çaresizliğini unutamam. Aynı şekilde ailem ve sevdiklerimin de tabi ki..demem o ki bebek işi bizim hesaplarımıza göre olmuyor canım, testlerimiz bizim de temiz, bizimde içmediğimiz bitkisel macun vs kalmadı. Ama olmayınca olmuyor. He dersen ki gıpta etmiyor musun hamileleri gördükçe..evet içim eriyor hatta oturup çocuk gibi de ağlıyorum ama en önemlisi şu ki Allaha asla kızmıyorum, şükrediyorum geciktirdiğini güzelleştiriyor diyorum. Sağlıksıztı onlar beni korudu Allahım, kaldıramayacağım yükü vermedi diyorum. sende öyle düşün vermiyorsa vardır bi bildiği daha doğrusu hayrı…son olarak doğum kontrol hapını asla tavsiye etmek hazır rahimin sperme alışmışken boşuna inceltme rahimini. Bırak hesaplamaları gün takip etmeleri, sadece cocuk için birlikte olmayı..bi de istersen tüp bebek düşün derim. Sevgiyle kal🌸