Aklımı yitiricem. Psikolojim darmadagın. 21 ay oldu hem hala sağlıklı gebelik elde edemedim .
Ovülasyon testi kullandım ,sogan kürleri ,hayıt tohumu ,çakşır , maydonoz buharı. Eşimin yemediği bitkisel bişey kalmadı aklımı yitiricem olmuyor olmuyor olmuyor. Ölmek intihar etmek istiyorum öyle bir durumdayım ki şu an dayanacak gücüm kalmadı. Bu postu bile neden açtıgımı bilmiyorum çaresizim derdimi anlatacak kimsem yok. Bir süre doğum kontrol hapı kullanıcam çünkü artık anne olamayacagımın çok farkındayım. Çok üzgünüm.