Gamzeakd Rabismomm4 anladım canım . Sen evde ölçüyodan normal çıkıyosa iyi yani . Bana şeker yüklemesi yaparken hep kan aldılar . Şeker cihazıyla yapmadılar . Ama aralarında fark yoktur çok fazla