Rabismomm4 Gamzeakd tam kaç haftan var doğuma temmuzun kaçına geliyor benim Dr um temmuzun sonu diyor da
Gamzeakd Rabismomm4 ben şu an 29 haftalığım normalde 20 temmuz tam doldurursam . Ama plesantam aşağıda olduğu için riske atmamak adına 37 nin içinde alıcak canım . Temmuzun ilk haftası allah izin verirse inşallah 🥰
gullcannn Rabia_ 32+6 haftalığız. 50 günümüz var. Ama oğluşum ne zaman gelmek ister orasını bilemem👶💙
2prensesannesiiiii Rabia_ 1 haftadır bakmıyorum ne kadar dayanırsam süpriz olsun 20 gün kaldı yazısı felan göreyim 😂🥰
Glsmcglr Bizim 48 günümüz kaldı kızımıza kavuşmaya, ilk gebelik olunca her giren sancıda korkuyorum, çok şükür bir riskim yok ama hep bir korku var içimde bu yasakta ailemden uzakta eşim işteyken gelirse naparım diye 🤦🏻♀️🤰🏻
Mymom_61 Rabia_ bizimde bitti gibi 38+6 olduk ama gelen giden yok sanırım haftaya zorunlu sezeryan gibi görünüyor benim ki doktor normale uygun değilse alırız bayramdan oncee dedi dedim alalım hemen hocam 🤣🤣🤣 keza bu ağırlıkla artık yuruyemiyorum
Gamzeakd Rabismomm4 ya benim 21. Haftada belli oldu sadece kenara kaymış rahim ağzından. Çekilmiş ama hala aşağıda. Senşn kaçıncı haftada çıktı yukarı ? 🥰 suyumu fazla şeker falan yok di mi ?
Rabismomm4 Gamzeakd rahimi kapatmamis neyse ki o tehlikeliymis yapışma ihtimali oluyormuş .15 haftalıkken aşağıda olduğunu öğrendim 24 haftalıkken yukarı çıktı .şeker yüklemede yüksek çıktı ama sürekli ölçtüm gayet iyi 110 mesela tokluk felan diyet yaptım 5 gün ve bebeğim gerilemiş 5 gün kilosu haftası bende yapmadım diyet 🙈 dikkat ediyorum yediklerime 🌺
Gamzeakd Rabismomm4 allahın izniyle sağsalim alalım da kucağımıza inşallah 🥰 benim ki daha çıkmaz yukarı doktor plesantan biraz daha büyücek daha kenara çekilecek merak etme dedi . İnşallah 🤲🏻 Dikkat et sen de şeker olayıda zor yaa 🥺
Rabismomm4 Gamzeakd inşallah sağsalim alırız 🌹rabbim kolaylık versin canım.seker çıktı yüklemede ama ben de hiç bir belirti yok şekere dair canım
Rabismomm4 Gamzeakd 2. saatde 327 çıktı tabi 16 saat açlıkla yükleme yaptırdım ben ama benimkini şeker aletiyle olcduler birdaha ölçmesini istedim 1 dk olmadan birdaha ölçdu 350 çıktı bir anda o kadar yükselmezki şeker
Gamzeakd Rabismomm4 anladım canım . Sen evde ölçüyodan normal çıkıyosa iyi yani . Bana şeker yüklemesi yaparken hep kan aldılar . Şeker cihazıyla yapmadılar . Ama aralarında fark yoktur çok fazla
kadriye25 Rabia_ son 44 gün ama sezeryan olacağı için haziran 1 yada 7. Bu son 25-30 demek heyecandan ne yapacagimi bilmiyorum 🙈🙈🧿