Tugbaumit Mom084 benmde planlı sezaryen 39. Haftaya gün verdi muhtemelen ondan öncede olabilir diye düşünüyorum 😅 ilk oğlum 37 haftalık doğmuştu
Tugbaumit Prensesannesi57 çok az kalmıs 🥰 Hiç biseyden korkma anneyiz biiz herseyin üstesinden geliriz 💪🥰