Tugbaumit Jesca doğurunca emzirmek için uyuyamayacağımızı varsayarsak uyu bacım uyu 😅 şaka bir yana sağlıkla gelsin minik 🥰🥰
Tugbaumit Busrasahin yaa ne güzell 😍 benmde 3 yasına giricek bir oğlum var smdi ikinciye yine erkek bekliyoruz inşAllah sağlıkla alalım kucağımıza 🤲🏻🥰
Mom084 Tugbaumit 28 gün görünüyor ancak 40 hafta🧿😇 ancak planlı sezeryan ile 37.. 38 de alırsa daha yakın ❣️ Allah sağ salim kucagımza aldırsın inşallah hepimizin nerede varsa 🧿🧿🧿
Tugbaumit Mom084 benmde planlı sezaryen 39. Haftaya gün verdi muhtemelen ondan öncede olabilir diye düşünüyorum 😅 ilk oğlum 37 haftalık doğmuştu
Tugbaumit Prensesannesi57 çok az kalmıs 🥰 Hiç biseyden korkma anneyiz biiz herseyin üstesinden geliriz 💪🥰