Zhradc Minikanneee Daha ilk hareketlerini hisset o zaman anlayacaksın güzelliğini canım biraz daha büyüsün karnın hele ❤️
Minikanneee Zhradc ayy inşallah allah isteyen herkese nasip etsin bu güzel duyguları tarifsiz bi mutluluk bu🥲♥️
3_melekannesi Minikanneee yok benim ilk de 5 aylikti cikmaya basladiginda 2 .de 5 ayluk gibi bu nedense erkenci😁
Glsm48 Minikanneee benim de aynı 🙈 11+4 deyim göbeğim çıktı hatta komşu göbeğimden anlamış hamile olduğumu 🤰 sanki 5 aylık hamile gibi hissediyorum 😅 bi ben böyleyim sanıyordum
Sevgikaya1525 Aszey2012 cnm benimde ilk aylar Karnım çktı doktor gaz oluşumu dedi sebebi sonra 3 ayımda karnım düzldi 😂 şuan 15 gündür yanİ 5 ayımda tekrar çktı şuan hiç 21 hftaya benzemiyor 7 aylık gibi😂
lentil Minikanneee benmde çıktı hatta bakıp gülüyoruz nasıl olur diye. Ben hamileliğimi öğrendiğimden beri 4 haftada bir fotoğrafımı çekiyorm şuan 12.hafta aradaki fark şok etkisi yaratıyor. Galiba iç karnımız dar ondan bu kadar çabuk davrandı göbekler 😂
Nnursedaa Minikanneee 11+5 cok yakiniz canim bende bu kadar erken beklemiyordum simdiden cok guzel bi duygu 🥰 İnşallah saglikla kucagimiza aldigimiz gunleride görürüz 🙌🏻❤️