Melekanne91 devlette mi oluyor bu durum acaba ? Benim kendi doktorum da hafifçe gezdiriyor ve rahatça görüyoruz bebeği hissetmiyorum bile ki normalde canım çok kıymetlidir ona rağmen hiç acı hissi olmuyor. Ama 2 hafta önce acile girmem gerekti sadece devlette nöbetçi kadın doğumcu vardı oradaki aynı anlattığınız gbi canımı çok yaktı gittiğimde sancım yoktu o bastırdıkça ağrı başladı. Sorduğumda da makine eski o yüzden böyle yapmam gerekiyor dedi acaba öyle bir durum mu sizin de ?