Melekanne91 ben bi tane doktora gittim bu zamana kadar hiç bastırmıyo nerdeyse, cihazı sadece gezdiriyo karnımda 🙄 bi kere bastırdı onu da rahim ağzına bakmak için göremedi. Sıkışık değildim. O yüzden tam görmek için bastırdı ama kendimi kasacak kdar bile değildi, ki benim canım çok tatlıdır 🤔