2cefindik canım benim 2 gün daha bekle benim hiç belirtim yoktu ama içime doğmuştu adet olmayacağım adetime 3 gün kala test yaptım silik çıktı ertesi günü bida yaptım biraz daha belirgin çizgi çıktı sonr a adetim gecikti ve kan testiyle öğrendim lütfen çok Ümit etme çok üzülürsün o zaman sabret Allahım gönlüne göre versin 🙏