bus91 Bende 17 mayısta olacağım nasipse,hiç korkum yok ameliyat geçmişim var başka bir sebepten dolayı ve doktoruma çok güveniyorum harika bir doktor ve cerrah.Ve eski sezeryanlar yok inanın. Bol bol dua edin içinize ferahlık gelene kadar ve 10 dakikada bebeginize kavusacaginizi hayal edin, o geldikten sonraki planları yapın ,gotureceklerinize ona giydirmek istediklerinize, fotoğrafta vereceğiniz pozlara odaklanıp dağıtın. Her şey harika olacak kendinize güvenin doktorunuza güvenin. Unutmayın stres bebeğe en çok zararı olan şey sütünüze bile etki eder 🙏🏻Sağlıkla alalım kucaklarımıza inşallah .