bus91 Ya şu şekilde aslında.Eşim de ben de öğretmeniz ve oturduğumuz yer ailelerimize çok çok uzak.Doğumum tatile denk geliyor onda da ailelerimizin yanında olmaya karar verdik çünkü kardeşimin düğünü,bayram filan da var git gel zor olacaktı bize de böylesi mantıklı geldi.