Oglum 13 aylıkken tekrar hamile oldugumu öğrendim. Tam bir meme bağımlısıydı doktorum sende problem yoksa emen bebekte sorun yoksa devam et ama kasılmaların ağrıların olursa, emen bebekte huysuzluk bağırsak problemleri görülürse hemen kesmelisin dedi. Ilk ay problem olmadi ama ilerleyen aylarda sakin sessiz aglamak nedir bilmeyen oğlum surekli aglamaya huysuzlanmaya basladi, tuvaletini yaparken inanılmaz zorlanmaya cani acımaya başladı. Dışkısı çamur gibi bir hal alınca acilen kesmeye çalıştım. Cok zor günler geçirdik ben kesmeye çalıştıkça anladi daha cok düştü memeye o agladi ben ağladım gebeligime odaklanamadim ama mutlu son, 15 gündür meme aramıyor :)
Kesecekseniz tavsiyem tiksindirme ya da korkutma yöntemini secmeyin travma oluyor.
Varsa önce gece beslenmesini kesmekle başlayın daha kolay, deliksiz iyi bir uyku uyuyunca gun icinde oyalama firsatiniz artiyor
Ben pınarın cocuk sütüne alıştırmaya çalıştım ilk gunler reddetti ama sonra alisti her sabah oglen aksam bir bardak süt verdim
Surekli oyun aktivite yapın kafasini dağıtın
Ara öğünleri sıklaştırın bu olayi yetişkinlerin sigara tiryakiligi gibi düşünün agzi dolu oldukca unutuyor. Badem ceviz saglikli atistirmaliklar ev yapımı patates cipsi kurutulmus sebze meyveler gibi seyler verin
Memede uykuya daliyorsa onu kesmek en son olacak gündüz emmesini azaltip bitirmenize ragmen birkac gun emerek uyutmaya devam edebilirsiniz endiselenmeyin ilerki günlerde biraz aglayip kendi uykuya gecebilecek. Son on gündür sarilarak uyumayi ogrendi oglum mucize gibi bir sey benim icin.
Kendinizi cok yipratmayin ben yapabildiysem herkes yapabilir diyorum