Egosto benim oğlum da suan 13 aylık iki gün oldu memeyi bıraktıralı 4 aylık hamileyim benim doktorum 5. Ayına kadar emzirmeyi kesmeye çalış ondan sonrada emzirme demişti bende kestim şimdiden, bildiğim kadarıyla anne ve bebeğin sağlık problemi yoksa düşük kanama gibi 5. Aya kadar hatta bazı doktorlar doğuma kadar emzirmeyi kestirmiyo ama sizin kanama durumunuz varsa ısrarcı olmayın ve kesmeye çalışın meme ucunun uyarılması erken doğum yada düşük riskini etkiliyo diyo bazı doktorlar