Fato089910 Geç döllenme olunca bebeğin cinsiyeti kız olur diye birşey var mı arkadaşlar geç döllenme olup da yani benek bir hafta geriden gelip erkek bebek olan var mı
[silindi] Fato089910 o zaman bu bilgiye göre ilerden gidenlerin hepsinin erkek olması lazım öyle mi? 😅
Fato089910 gmzrk çok bilmişler 🤓 öyle dedi de bir kızım var sağlıklı olması tek isteğim zaten ama erkek de olsun istiyor tabi insan değişik olsun senin kesin kız dediler geç döllenmede öyle olurmuş merak ettim
34_21_23 Fato089910 hiç alakası yok ya sonuçta geç döllenmenin nedeni geç yumurtlamak. E cinsiyeti yumurta değil sperm belirlediğine göre böyle birşey mümkün değil 😀
Fato089910 34_21_23 bence de bende bunu düşünüyorum sonuçta hep geç döllenme olacaktı geç yumurtladığım için ve buna göre koz olması lazımdı herkesin yukarıda 👆🏻 okuduğuma göre erkek olan da var kız da
meraklianne1 Fato089910 benim normal döllenme ama kız bu çok saçma bi duyum tıpkı diğerleri gibi dün de birine doktoru sağdan yumurtlamışsın erkek olcak ben yanılmam demiş 😒😒 başka birine 10 haftalıkken erkek demiş tahmin yapmış herkes pandemi de tuhaflaşıyo git gide 🤣🤣
Fato089910 meraklianne1 ha bi de o var duydum onu da ne saçma 🤣 evet millet öyle oldu biraz bu dönem saçmalıyor gerçi saçmalayan ger dönem saçmalıyordu önceden de vardı bunlar 🤭
ikicocukluannee meraklianne1 çok saçma bence bu 😅 kesin eminim kızımda sağdan yumurtladım şimdi oğluma gebeyim soldan yumurtladım tamamen hurafe bu 😅
meraklianne1 Fato089910 tuhaf valla git gide şehir efsaneleriyle doluyoruz 😄😄 hayır insan merak ettiği için duramıyoda inşaallah gönlüne göredir yavrun ama sağlıklı sıhhatli ve hayırlı olsun 🌸🌸
Sadece_anne Fato089910 Şuan bende hamileyim 1 hafta geriden geliyor geç döllenme dedi doktorum. Cinsiyetini bekliyorum bende 11+4 :)
Fato089910 Sadece_anne aynı Canım bende merak ediyorum yazılan buraya ne derse 10 hafta ama 9 görünüyor benim cinsiyete var daha
Fato089910 meraklianne1 aynen canım merak ettim ye erkek de olan var mı acaba diye yoksa kızdır dedim doğrudur 😬 inşallah sağlıklısı en önemlisi tek isteğim kız oğlanında değilim ama merak da ediyor insan tabii ☺️ Hepimiz için inşallah hayırlısı 🤲🏻
Guneyinannesi1 Fato089910 erkek daha çabuk dolleniyor derleer yumurtlama günü eger iliski tutmussa erkek olma olasılığı yüksekmis meselaaa tabi ne kadar doğru bilemem hic inanmadim ama😆
Minikim14 Fato089910 benmde kızım gec döllenme ve yine hamileyım yıne gec döllenme 12+5 im cinsıyetını merakla beklıyomm