Cansu101706 ya sorma cok yorgunum😒 doktor ultrason da baktı bebek kanala gırmış açıklığına bakalım dedı elıne bı jel surmeden çatalıma baktı öldum çığlık atıp durdum🤭 kahverengı leke bıle geldı. 2 cm var dedı acile gönderdı. Bır de orada iki kez ultrason nst catı muayenesı derken pert oldum. Onlarda parmak ucu kadar acıklık var dedı. Nstde sancı çıkmazsa göndercem dedı sansıma kendı dokturum acildeydı. Bebeklerımın bırınde sancı çıktı yatış verelım sezaryen ol dedı. Bende sancı hissetmedıgım ıcın kabul etmedım. Su gelırse sancım olursa leke olursa gel dedı tamam dedım ımza atıp çıktım. Öyle bunları yasayınca günü konusamadık zaten yasadıgım zorluğu stresı anlarsın çatı muayenelerı nst ultrason derken ben çıkıyorum dedım🤚🏼 Öyle bunaldım. Bi de bakıyorlar baskası gelıyo oda bakıyo yarım saat bıle gecmemış aradan hepsı de kontrol edıyor sinir oldum ne degısmış olabilir o kadar az zamanda ya 😒🥴cocukların suları ıyı kiloları 2300 2500 ıyıler cok sukur. yanı kuzular kendılığınden gelmezse bayram sonrası gıdıcem gun için canım. Cok uzun oldu ama saatlerdır uyuyor yatıyorum cok yorucuydu benım ıcın. Sen ne yaptın?