clksyma-97 Gzm14 benimde yarın 37+3 de kontrolüm var acaba banada gün verir mi devlet hastanesine gidiyorum
clksyma-97 Seyhasya devlet hastanesine mi yoksa özele mi gdiyorsunuz yarın benimde kontrolüm var 37+3 olacağım banada gün verir mi
Yaseminozc Cansu101706 🥳🥳inşallah canım benim 3. gebeliğim ama heyecan dorukta ilk gibi. Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah
Cansu101706 Yaseminozc amin inşallah canım. Her hamilelik kendine özelmiş boşa dememişler. Rabbim hayırlısıyla çıkmayı nasip etsin
Esmos26 Cansu101706 bende bugün 12 mayısa gün aldım doktorumdan 38+5de alacak doktorum sağlıkla gelsinler inşallah kolay bir doğum geçiririz umuyorum ki 😇
Madinanin-Annesi Yaseminozc benimde 12 mayis 40 olucak ama ven doktora 10nu gidicem bakalim neler olucak
Yaseminozc Madinanin-Annesi sizinle haftamız günümüz aynıymış hayırlı haberler alırsınız insallah. artık vakit geldi 2 gün önce 2 gün sonra farketmez önemli olan sağlıkla gelmeleri bebeklerimizin dualarım sizlerle🙏
Madinanin-Annesi Yaseminozc Amin kuzum Seninde bebegini Allah saglicakla kucagina almayi nasib etsin.Allah her kese anne olmak isteyene annelik,Saglikla dogurmak nasib etsin.Bizlerde sag salim alalim bebeglerimizi kucagimiza
Naimeismail001 Cansu101706 kızımın doğum günü bizde bir yaşına girecez Allah nasip ederse 12 Mayıs’ta 😍
iikiizler Cansu101706 bende yarın gidicem bayram ertesi için gün alabilirim 37 olmuş olucaz haftaya ☺️ İnşallah kuzuları sag salim kucagımıza alırız 🌸
Tugcekkkkk Cansu101706 ben de 30+6yım.sabırsızlıktan öleceğim 😊 benim de sizinki gibi iki oğlum olacak. Sağlık sıhhat dolu bir ömürleri olsun hepsinin 🙏