Uysalfeyza o zaman çok korkma canim böyle söylememin sebebi şuan 14 haftaligim ilk başlarda bendede o şekilde oldu sonra bi sıkıntı yaşadim ve agrim artti uzun sureli oldu bicak girmis gibi ve doktorlarim oyle oldugu an gel demisti gittim ve icerde kananam olmuş bi buçuk ay gecti nerdeyse ve halen düşük tehlikem var ve gecmedi çok dikkat et sende kendine az az olduğunda korkup sıkıntı etme kendine