Hande59 TheBaby çok şanslısın canım o zaman ben aşırı zorlandım bu sebepten doktorum ağrı eşiğin düşük demişti hatta ebe asla normal doğuramazmışsın sen dedi şimdi 2. Hamileliğim dua ediyorum kolay geçsin diye bu doğumum
Nisaaa tuuceozyvz kaç haftalıkken canım belki bende bu cuma olacağım yada haftaya ☺️doktor her ihtimale karşı aç gel dedi acaba bebeğimi o gün mi alacağım kucağıma ben 37+2 yim ama bebeğim 1 hafta önden gidiyordu
tuuceozyvz Nisaaa ben cuma günü 38+2 olacağım rabbim hepimize bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Ezgice0 Hande59 o kadarlık hissetsem ona razıyım. Ben bıçağın kestiğini kanadığını dahi hissediyorum o yüzden endişe ediyorum ürkütücü olur canlı canlı 😳
Brc35 Edahamdi123 ne kadar çok yürürsen o kadar çabuk ayağa kalkarsın. Gaz sancın olmaz. Gaz hemen atamazsın diye de kayısı hoşafı. Bende bas agrısı olmadı onun icin de kafein öneriyorlar
55kubra En önemlisi ameliyat sonrası yürümek dşye biliyorum ablam zor da olsa yürüdü çok rahat etti mümkün oldugunca zorla kendini yürü bol bol Allah yardımcın olsun