Edahamdi123 sezeryan sonrası kas ve baş ağrısının en büyük sebebi anestezi iğnesi yapılırken kişinin kendini dik tutması. Benim anestezi doktorundan Allah razı olsun anesteziden önce beni defalarca duruşum ve kendimi kasmamam konusunda uyardı. Size en büyük tavsiyem anestezi yapılırken kendinizi hamur gibi bırakın omuzlarını falan indirin. Gün boyu ayakta dip kose temizlik yapmışsınız da koltuğa yeni oturabilmissiniz gibi kendinizi bırakın. Bu şekilde hiç ağrınız falan olmaz.