Nurayselvi öncelikle hayırlı uğurlu olsun canım.Geç döllenme olabilir.Farklı bir doktorla ilerle.Hayır anlamıyorum öyle bile olsa bu şekilde mi söylenmesi gerek.Psikoloji dersi alıyorlar mı doktorlar bilmiyorum ama bazıları kesinlikle hasta psikolojisinden bir haber.İçini ferah tut, yükseğe uzanma ,kendini yorma ,ağır kaldırma bu süreçte.Allah büyük inşallah hayırlısıysa size bağışlar yavrunuzu 🌸