Aselpinar Nurayselvi benimde öyleydi cnm doktor 1 hafta sonra gel kalp atışı olmazsa alırız dedi bn o bir haftayı nasıl geçirdim bilmiyorum sonra başka hastaneye gittim çok şükür herşey yolundaydı seninde inş herşey yolundadır
Ebruuuusalman Nurayselvi hicc takma cnm sorumsuz doktor benimde adettsrihime gire 9 haftalik olmali ama gec dollenme ollmus doktorum sokedi hatta gecenlerde devlete gttim bana direk bebek kesede yok bos gebelik olablir dedi nasil agladim varya ertesi gun baska ozele gttim bebek kesede gorunuo dedi kalp atisi icin 10 gun snra gel dedi tek bi doktoelar jalma bosuna kendinede bebeginede stres yapma cnm
Shnern Nurayselvi canını skma geç döllenme olmuştur bende öyleyim 1 Şubat normalde son adet tarihim ama ben gittiğimde mesela daha küçük idi ve doktor bu 7 haftalık değil demişti neyse kendi hesapladı 10 Şubat gibi hesapliyalim dedi adeti şimdi 10 Şubat diyorum hep ona göre uyumlu yani 10 gün dah agec döllenme olmuş
Nurayselvi Shnern inşallah canm benim sikmamaya çalışıyorum kan testi sonucu 14248 cıktı kesin var ama bekleyelim bir hafta dedi başka doktora gidicem
Nurayselvi Gamzebrb anladım canım benim kan testi sonucu 14248 cıktı kesin var dedi ama bir hafta bekleyelim dedi başka doktora gidicem zaten daha gitmem ona
Gamzebrb Nurayselvi bence sonucun gayet iyi hiç üzülüp kendini strese sokma başka doktora gittiğinde görürsün bebişini hayırlı olsun 😍😍😍
Shnern Nurayselvi o değerde kese gözükür onu biliyorum ama bebeği bilmiyorum canm ama başka doktora git devlete gitti isen bir özele git özelde daha dikkatli bakıyorlar mesela ben vajinal baktiriyorum 11+4 idi vajinal hala bakıldı t herşey görmek için
kurabiyenin-annesi- Nurayselvi Tarihlerimiz seninle aynı bugun doktora gittim ultrasonda baktı 7 haftalık değil 6+3 dedi. Ama merak etme bir gelişim geriliği yok adet gününü başından baz aldığımız için dedi. Bence başka bir doktora gorunmelisin
Ebrusema Ayyy ilk öğrendiğimde 5 haftalıktım oda silik bir testle çıkmıştı.. doktora gittim bişey gözükmedi ve dediği tek şey oluşuyordur Allah’ın izniyle 2 haftaya gel kalp atışlarına bakalım 🌸 siz boşverin o doktor değil kasap..
kurabiyenin-annesi- Nurayselvi çok kuvvetli değildi ama dinledik. Sakın kendini üzme canim doktor çok fark ediyor. Sakince güzel bir doktor bulup ona görün bence hem de icin rahat etsin. Bende çok gergindim. İdrar da pozitif çıktı acaba kanda çıkar mı kanda çıktı acaba kimyasal mi acaba boş gebelik mi diye. Bizim gerginligimiz bize yeterken bir de kendini bilmez doktorların dediklerina bak gerçekten üzücü.