Esmos26 avukat-anne 37+5deyim yaklaşık 2 aydır kordon var boynunda bir tur önümüzde hafta doğum olacak inşallah herhangi bir sıkıntı yaşamadık benim doktorumda sıkıntı yok gevşek kolye gibi dolamış dedi gerçekten de sıkıntı yaşamadık çok şükür 😊
avukat-anne Esmos26 Yaa içim rahatladı. 2 ay oldukça uzun bir süre. Demek ki problem teşkil etmiyor. ☺️ Sağlıkla gelsinler 🌸
Merve9642 avukat-anne hiç canını sıkma canim benim bebeğimin de 32. Haftada boynunda bir tur kordon olduğunu söyledi doktorum hareketlerine dikkat et bebeğin dedi sadece. şuan 37+5 son kontrolumde kordonu çıkarmış boynundan dedi
Merve9642 avukat-anne pozitif düşün konuş bebeginle ben şahsen büyük adamla konuşur gibi konuştum kordonu çıkarması için söz dinledi 😅
Teacherr avukat-anne ben acile gittim 33. Haftaydı sanırım hareket hissetmıyorum diye üç kez kordon dolanmış boynuna. Bir hafta sonra gittiğimde hepsinden kurtulmuştu bebeğim ☺️
avukat-anne Teacherr Maşallah ya ne güzel kurtulmuş hepsinden. Çok sevindim. İnşallah benimki de kurtulur 😊
Merve9642 avukat-anne eminim dinler dualarım seninle. Cikarmazsa da dert etme kendine doktorumun her doğum videosunda nerdeyse kordonlu doğuyor bebekler yapısı gereği kordon bebeğe zarar vermiyor 🤗
Yeppudaa avukat-anne canım ilk kizimda kordon dolanmisti hemde 3 tür ve normal doğurdum .korkma doktorun dediği gibi hareket lerini takip et bucurun🤍
avukat-anne Yeppudaa Çok teşekkür ederim cevapladığınız için. Allah bağışlamış evladınızı darısı bana 🙏🏻
Yeppudaa avukat-anne birde yattığın zaman dönmeme dikkat et kalk öyle dön .🤍 Bende zorlansamda öyle yapıyorum 💮